איך לארח אמן קומיקס שנוי במחלוקת בכיתה ?

 

איך מארחים בכיתה אמן קומיקס שנוי מאוד במחלוקת אורי פינק שמו ?

בשאלה חמורה זאת דנה בבלוג שלה הספרנית שרון שמדווחת על נסיונה בנושא ונותנת כמה עצות טובות למי שירצה להתנסות בכך על בשרו גם הוא .

ראוי מאוד לקריאה

 

ראו :

הספרנית שרון פוגשת את אורי פינק

פרסם תגובה או השאר עקבות: Trackback URL.

תגובות

  • גילי  ביום ינואר 6, 2006 בשעה 8:13 am

    איפה המחלוקת, איפה?
    כולה תגובה אחת של מישהי ש"מעקמת את האף" לנוכח הקומיקסים של פינק. זה מחלוקת, זה? זה טעם.

  • פאר פרידמן  ביום ינואר 6, 2006 בשעה 9:01 am

    גם אני לא מצליח להבין על מה מדובר. שתי "מחלוקות" אני זוכר בנוגע לפינק: הראשונה, לפני בחירות 90-ומשהו, הוציא את "ספר הג'ונגל" וקצת צעקו עליו. השנייה: ה"יומן לתלמיד" שלו, לפני שנה-שנתיים, עשה קצת רעש מסיבה לא ברורה. מישהו לא אהב איזו קריקטורה. אבל בין זה לבין "שנוי במחלוקת", הדרך ארוכה מאוד. למעשה, פינק הוא הראשון ליוצרי הקומיקס הממוסדים בארץ: מדור קבוע בן שנים בעיתון הנוער המוביל, התארחות בפסטיבלים, תערוכה גדולה, שלא לומר רטרוספקטיבית, באונ' ב"ש — נו, אם פינק שנוי במחלוקת, מה יגידו הפינגווינים?

  • מספר 666  ביום ינואר 6, 2006 בשעה 11:43 am

    הייתה תקופה של כמה שנים במהלך שנות התשעים שאורי פינק היה מתיצב בה מידי שנה בתוכניות הבוקר כדי להגיב על ולהתגונן מתלונות של הורים שהתכנים ביומני זבנג שלו המשחיתים את הנוער.
    הייתה גם תלונה ממשרדו של נתניהו פעם על איזו אימרה מעליבה על נתניהו באחד מיומני זבנג.
    אז אי אפשר לאמר שהוא חלק של הקונצנזוס

  • פאר פרידמן  ביום ינואר 6, 2006 בשעה 12:32 pm

    זהו, שאפשר. כשאתה יוצר הקומיקס הפופולארי והמחובק ביותר ע"י הקהל, אז אפשר. אם שר צועק עליך, או כמה הורים מתלוננים עליך, זה לא בדיוק אומר שאתה שנוי במחלוקת.

    אלא אם אתה מרחיב את מהות ה"שנוי במחלוקת", ואז בעצם *כל-דבר שדנים בו לכאן או לכאן* הוא שנוי במחלוקת, כולל, שים לב, נתן זך, ביאליק, אלתרמן, אריאל שרון, עיתון "הארץ", ותרבות היידיש.

    לא נעים להודות, אבל במקרה זה הקונצנזוס נמדד ע"י הצלחתך בשוק. ובתחום הזה, לאורי פינק אין שום דבר להתלונן עליו. אורי פינק הוא ה"ארץ נהדרת" של הקומיקס הישראלי.

  • 555  ביום ינואר 6, 2006 בשעה 4:21 pm

    לפינק יש הרבה זכויות בתור אומן הקומיקס הישראלי היחיד שממש מוכר בארץ, אבל השנים הראשונות של זבנג היו הרבה יותר טובו ויש לכך שתי סיבות: קודם כל פינק היה מוגבל אז לעמוד אחד והוא פשוט טוב יותר בסיפורים קצרים. דבר שני פינק צייר אז ציור פשוט, בו הוא טוב בניגוד להיום שהוא מצייר ציורים מורכבים מדי לצייר ברמתו (סליחה מראש).

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d בלוגרים אהבו את זה: